Pelleskop-livet

Sss - tanna?

Publicerad 2010-05-06 16:54:04 i Träning

Vid förnyad platsliggningsträning idag började jag fundra litet. För Tigern sätter sig gärna upp precis när jag har gått ifrån honom. Kan det vara så att han blir förvirrad av ssstanna? För i fjärren har jag märkt att han sätter sig upp redan när jag säger ss i början av sitt.
Och återigen - vad f*n säger jag "stanna" för?! Stanna kan ju uppenbarligen betyda vad som helst i min vokabulär!
Så: ska jag byta, säga "ligg kvar" i stället? Eller säga ingenting, lagd hund ligger? Eller fuska undan problemet (som jag gjorde idag!) med att säga (haha!) "tanna"?
Usch, den här hundträningen börjar kännas som Windows Vista - bara patch på patch på patch!

Stackars lilla försökskaninen Tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela