Pelleskop-livet

Tigern på TKT

Publicerad 2009-06-15 01:02:43 i Tigger

Treklubbarstävlingen - visst låter det litet som Triwizard Tournament? Fast vi fick däng av både Strängnäs och Eskilstuna. Var nog nåt domarmygel, skulle jag tro. Tigern gjorde ett strålande spår och ytterligare en superduperbudföring. Platsliggningen blev fiasko - ligg, gör rivstart, sitt, ligg, sitt, sjung litet, ligg, sitt... Märkunderligt, men jag TROR att det kan vara så att jag har gjort ett omedvetet dubbelkommando i platsliggningen. Mer om detta nån annan gång. Lydnaden var nästa dag, och man kan väl lugnt säga att det var inte en av våra mest lysande insatser. Övriga hundar skötte sig också litet hur-som-haver, men trevligt var det. Och i alla fall var Tiger sötaste hunden på plan. - Och FARLIGASTE! inflikar Tigerungen.



Foto: Magnus Nilsson

Kommentarer

Postat av: Suvi

Publicerad 2009-06-15 12:09:29

Jag drömde precis att jag hälsade på hos er och var så förvånad över att Jazz var så liten och nästan svart i färgen medan Ying var så slank och inte hade några skrynklor! Det kändes lite som om du manipulerat bilderna i bloggen. ;) Övriga hundar syntes inte till men istället var där fullt av småbarn som stoppade strumpor och halsband i munnen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela