Pelleskop-livet

Aftonpromenad

Publicerad 2009-12-10 22:01:05 i Tigger

Som jag kände mig argsint och försedd med ond hals tog jag en lyxpromenad på kvällen - med BARA Tiger! Inte så bara, säger Tigern i vanlig ordning, så låt oss säga uteslutande Tiger då.
Det är så skönt att ha en hund som kan has lös i alla lägen - jag glömmer bort att det faktiskt, för mig o andra vanliga hundägare som inte är proffs, är ganska enastående.
I alla fall - schäfrar! Fullt! Först mötte vi en, sen mötte vi en till, sen mötte vi TRE! Det var Alva och Dundra och Nysa med sina mattar - oj vad Tigern gillar Nysa! Fast det gör väl alla.
Sen mötte vi den första schäfern en gång till - och sen gick vi hem.
Och såg på Glee!

Kommentarer

Postat av: Nysa

Publicerad 2009-12-13 16:36:13

Åh jag gillade Tiger....Det är ju inte storleken det hänger på ;0) ;0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela