Pelleskop-livet

Lägesrapport

Publicerad 2013-01-12 10:21:19 i Allmänt

Skrutt och skräp och dra på trissor - jag fick en opererad blindtarm i julklapp och sedan dess har det i princip bara jäklats allting. Post-operativa komplikationer kallas det visst - fast jag kallar det för mycket braigare grejer, som dock ej lämpar sig för ett ocensurerat medium.
Hur som haver ligger jag stadigt förankrad på det Stora Sjukhuset och blir mer och mer lik Gollum för varje dag som går.
En ganska förtvivlad liten Gollum emellanåt och framför allt en som inte orkar vara det minsta lilla social.
Men håll gärna tummar, tår och tassar för ett hastigt och lustigt tillfrisknande!
Beder vänligen
Pelleskopet

Kommentarer

Postat av: Marianne Hirvelä-Sjöblom

Publicerad 2013-01-12 12:50:01

Halleluja!! Äntligen livstecken från den bästa Pelleskop!! Trist att vara på sjukhus, där har jag minsann varit så mkt att det räcker och blir över.. Jisses så mkt dina två och fyrbenningar ska sakna dig, det gör jag också.
Kram på sig och med hopp om snabbt tillfrisknande =)
Marianne

Postat av: Suvi

Publicerad 2013-01-13 01:29:10

Krya på dej jättemycket!

Postat av: Mia

Publicerad 2013-01-13 18:15:43

Men hu så tråkigt!
Hoppas på ett snart tillfrisknande nu!
KRAM

Postat av: Modern

Publicerad 2013-01-14 17:16:00

Kan man hoppas på ett tillfrisknande snart, eller räcker krafterna endast till det nödvändigaste, som att höra av sig hör. Skynda och krya på dig. Hare, räv, kanin vad som helst, bara du frisknar till.

Postat av: Helen

Publicerad 2013-01-14 22:53:35

Men usch! Krya på dig!

Postat av: Anne-Lie

Publicerad 2013-01-15 15:49:10

Åh, så det är därför jag och Ruska inte kunnat läsa något på bloggen...
Varma krya på dig-kramar från oss

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-15 16:11:30

Stor stor kram till dej! Krya på dej fina Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela