Pelleskop-livet

Vederhäftigheten

Publicerad 2011-09-29 10:36:05 i O-hundigt

Jag försöker skriva klart en fransk hemtenta i språkhistoria. 12 frågor, alla skall besvaras med essäer på nån sida eller så. På korrekt franska.
Haha!
När jag läser mina svar och försöker föreställa mig deras vederhäftighet på svenska får jag en hemsk känsla av att jag har skrivit ungefär så här:

RITJELJÖ HÄTTE EN GÖBBE. HAN HAR JAG SETT PÅ TEVE HAN HADE SPÄTTSKALLISÅNGER. HAN VILLE HA EN ORD-BOK. DÅ JORDE DOM EN ORD-BOK. SEN VET JAG INTE NÅT MER HEJDÅ.

Undrar hur pass mycket VG 12 svar av den typen renderar.



Kommentarer

Postat av: Catrine o Milly

Publicerad 2011-10-01 22:51:09

HAHAHA!!!!!!! Jag hade gett högsta betyg för det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela