Pelleskop-livet

Minns i november, den ljuva september.

Publicerad 2011-11-01 22:47:00 i Allmänt

Nåja, nu är jag ju rätt begiven på november, så länge det inte kommer snö.
Jag GILLAR alla dessa bruna toner, och lukten av förmultnelse.
Och ser jag en nyplöjd åker, då går jag nästan i spinn!!

Men här är i alla fall några bilder från sista veckan i september, när Jazz fick springa lös och ha det bra.







Vi har en aningens anings problem med fotpositionen - detta sen vi började med att backa runt matten. Note to self: nästa gång nån ska lära sig att backa runt - starta från högra sidan!!!
Förresten - idag kunde Jazz backa runt mig flera varv medan jag rörde mig framåt! Tjusigt!





Klättermusen Jazz.



Men hörni! Visst är det nästan så man hör Pelle Myran sjunga?!!



Inte Jazz, inte Tiger.



Jazz är så spretig när han är glad. Och han är så glad när han är duktig.



Hmmm... Ett litet dopp, kanske?



Jajamen! Vilken tur att inte bävrarna kom och tog honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela