Pelleskop-livet

Åtminstone godkänd!

Publicerad 2010-10-05 14:44:24 i Allmänt

Pust, då var tentaångesten över för denna gång! Att jag blev godkänd fick jag veta direkt, om betyget blir bättre än så får jag veta om några dagar. Just nu känns det som om det gör alldeles detsamma, men jag vet att så kommer jag inte att känna senare. Prestationsdjävulen har ett stadigt grepp om lilla mig!
Förresten fick jag precis den frågan som jag minst av allt ville ha - att orera i en kvart om! Duh! Jag fick liksom frihjula, annat var ej att göra.

Men sen, SEN stack vi till skogs, jag och mickaboerna! De stackars fyrbenta har blivit skändligen eftersatta under några dagar, så de hade verkligen gjort sig förtjänta av en lång majsig prommis.
Dryga två timmar blev det, i härlig höstluft.

Dessvärre kände jag mig litet kreativ idag, så bilderna är litet därefter...

















Och kan ni tänka - nu har jag inte en enda redovisning förrän - PÅ FREDAG! 2,5 dagar att läsa in ryska läroplaner och dra nåt slags slutsatser av dem. Nu blev ni allt avundsjuka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela