Pelleskop-livet

Il fait tout gris.

Publicerad 2010-11-13 22:19:39 i Allmänt

Idag hade Minsta Barnet och jag en del Viktiga Ärenden på stan och därmed kombinerades morgon- och kvällspromenaderna till en.
Två timmar.
Modd.
Man kommer att tänka på att det är så bra att ha hund för då KOMMER MAN UT (på ett sätt, i alla fall). Och det är ju sant, för ta mig katten om jag skulle ge mig ut och traska i två timmar i den här gråstämningen om inte djuren behövde motioneras.
Tänk på det, när ni åser nedanstående trista film som helt saknar handling, den bara visar var vi gick. (Nån som känner igen sig?)
Tänk alltså på detta - filmen må kännas låååång, men den är i alla fall inte ens fem minuter. Medan vår promenad var 120 minuter.
Men efteråt kände jag mig piggelin och rosig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela