Pelleskop-livet

Bråda dagar

Publicerad 2010-11-04 23:24:00 i Allmänt

Nu har det varit så där igen, ni vet. Mycket.
Idag hade jag 4,5 timmar seminarium.
Tur man är fruntimmer för samtidigt korrekturläste jag en översättning från franska.
Och chattade på två ställen.
Mellersta mellanbarnet och dess Puddel är hemma i några dagar - varför har jag alltid som mest att göra då, kan man fråga sig.
Men NU ska jag bara ha det bra några dagar.
I morgon ska vi laga kalops, med min inre snok kan jag redan känna hur gott det luktar!
Barnet har tagit med sig Tigern o idag även Jazz på sina Olsson-promenader, så jag är så gott som hundfri. Bara två mickaboer att slarva med utomhus.
Inne tar jag förstås hand om alla på bästa sätt.
Hur som haver blir det inte så mycket fotofoferat, som det inte heter. Så när jag hittade en gammal slaskmapp i datorn blev jag yr av förtjusning.
Varsågoda, en uppsättning fotofofier från furra sommaren. Så här i höstmörkret.

















Nu blev jag nästan litet sugen på (förutom sommar, då) att plocka fram en systemare och försöka ta några fina bilder också, i stället för min nya hobby fulplåtning.

To be continued, som det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela