Pelleskop-livet

Vännen

Publicerad 2010-04-22 19:45:23 i Allmänt

Nä, jag brukar faktiskt inte googla mig själv. Men minsta barnet sa att man ska bildgoogla bara sitt förnamn och den fjärde bilden ska då visa hur man kommer att se ut om fem år.
Det blev en byst. Inte min byst. Inte för fem år sen och alldeles bestämt inte om fem år.
Men sen sökte jag på både för- och efternamn och det första som kom upp var det här:



Och det ÄR ju faktiskt jag!
Med finfina Nero, vackra stora busen. 
Usch, så sorgligt. Hoppas han får leka massor av kamplekar medan han väntar på mig.

Kommentarer

Postat av: Catrine o Milly

Publicerad 2010-04-22 21:49:38

Hehe Temat för bloggar idag är tydligen slalombilder.

Snö? det var längesen, vi har små gröna blad på träden och humlor. Härligt! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela