Pelleskop-livet

Vi hann!

Publicerad 2009-05-18 12:12:07 i Allmänt

Lilla fina mellandottern var hemma på en förlängd helg - ooo vad det sömmades, provades, nålades och svärjdes. Men vi hann! Med GOD marginal - klänningen var alldeles klar redan nästan en timme innan tåget tillbaka till Värmelandet skulle gå. Så här bidde det:



Dotra ville inte alls bli förevigad - var ju inte FIXAD ju! Som om det behövs i den åldern...



Alldeles utan swarovski kunde den ju inte vara, men jag är ganska stolt över min återhållsamhet. Det blev bara litet glitter som daggdroppar i rosorna.



Den är egentligen lagom lång, men barnets klackar sjönk ner i gräsmattan.



Rena Disney-prinsessan. Nu hoppas vi att hon får kul i klänningen!

Kommentarer

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-05-18 13:04:44

Åh vilken fantastisk klänning, och vilken fin dotter. Nej inte behöver de fixa till sig i den åldern inte. Värre är det med oss åldringar :-)(jag talar endast om mig själv)

Har du sytt klänningen själv? Den är helt underbar!

Postat av: Heidi

Publicerad 2009-06-08 01:13:49

Hoppas hon hade roligt i den och fick dansa hela natten, något annat kan jag inte tänka mig med en sådan vacker klänning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela