Pelleskop-livet

Grabbarnas grundteser

Publicerad 2009-06-05 11:46:24 i Allmänt

Jag tror att alla individer har liksom en grundtes - en kort fras som uttrycker essensen av ens personlighet. Sen kan nog tesen förändras eller bytas ut under loppet av ett liv - kanske. Och inte vet jag om den fras man sätter upp för sig själv är den som någon annan skulle ge en - det vore nog intressant att forska i... Det här i alla fall pojkarna Grundströms själva essenser:

JAZZ - Klappa mig. Nu!
TIGGER - Nu gör vi nåt!
YING - Badå?
PEPPAR - Här kommer jag!

Vad har DU för grundtes?

Kommentarer

Postat av: Edison och Drutt

Publicerad 2009-06-06 15:42:45

Drutt: Matte (med huvudet på sned)... eller MÖRDA (då hanhund i närheten)!!!



Edison: "Jag är en snäll och söt pudel jag"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela