Pelleskop-livet

Djurpolisen i Detroit

Publicerad 2009-06-27 14:04:21 i Allmänt

- de får INTE komma hit idag! Nämligen:

lyckades Tigern ryka på Peps igår kväll och ställa till med skandal på brukshundklubben. Så de två är litet tuggade båda två.

vill Ying inte öppna ögonen alls. Känns väl som grus i dem i det starka solskenet. Inne plirar han på rätt bra men utomhus envisas han med att gå in i saker och gnorfa.

har Jazz jätteont i ena framtassen/benet och vill inte stödja på det alls idag. Hundjäklarna försökte dela på en igelkott igår igen och jag tror att det hände nåt då. Kan inte se nåt, emellertid.

har mellanbarnet och jag gått lös på Olle med varsin sysax; ja alltså hans päls, men han ser svårt tilltufsad ut. Fast rysligt söt.

Själv har jag ont i huvudet och mår illa som bara den. Antagligen var fredagen ALLTFÖR torrlagd, dvs. jag drack för litet vatten, till och med.

I alla fall - när Djurpolisen kommer, med kameramän o slikt i släptåg, kommer jag att vackla omkring med en hand på pannan och liksom sluddra och bete mig allmänt osammanhängande. Hoppas att de kommer ihåg att blurra bilden, bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela