Pelleskop-livet

Ny lägesrapport

Publicerad 2009-07-03 15:26:44 i Allmänt

Igår kväll trotsade jag värmen och myggen och tog Pepparn till klubben för träning. Där pågick Mondioringträning - de måste lägga ner mer tid på att plocka fram och undan alla sina prylar än på själva hundträningen! Men roligt ser det ut. Om man inte är figge i detta väder och måste ha bitbyxor och bitjacka...
I alla fall gick Pepparn riktigt bra igår, så nu är frågan: ska jag träna igen idag? För generalrepet ska ju gå åt pepparn (haha!), säger man väl. Å andra sidan kanske det blir litet mycket med linförighet både igår, idag och i morgon? Nä, jag nöjer mig nog med litet ställande-under-gång-träning på hemmaplan. Tror jag.
Glöm nu inte, allahopa, att hålla tummar och tår för oss i morgon!

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-07-03 15:37:34

Vi håller tummar och tår!

Stort LYCKA TILL

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela