Pelleskop-livet

Köksträning

Publicerad 2009-01-29 22:50:01 i Allmänt

Kvällens köksträning innefattade: för Tiggers del - RRRRUUUtannn! Gjorde en pytteruta som han lagom rymdes i för att se hur han betedde sig då - han gick och knökte sig in i mitten. Ganska strålande. Peppar och Ying fick träna på att hålla apporten stadigt utan att tugga, samt plocka upp den från golvet. Peps är A-student, Ying är - shar pei. Det blir som det blir, liksom. Mest för att skoja, tror jag. Eller också är han personlighetskluven...
Jag är VÄLDIGT sugen på att se "Revolutionary Road" så jag förstår hur ni känner er nu - sitter som på nålar, fjärilar i magen o det hele. Hav tröst, er väntan är över: här kommer två nya rullar av demonregissören! (Men jag måste nog prata med FilmFotografFörbundet om att leja nån fotograf med mindre fötter i fortsättningen...)



Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-01-30 00:37:02

Tycker det där ser alldeles lysande ut. Ying är ju jätteduktig (trots att han är en pei) =o)

Peppar är som vanligt duktig.

Känner igen pei-tugget i slutet. Typiskt Dimple-tugg.

Postat av: dern

Publicerad 2009-01-30 18:54:55

Vilken taktkänsla han har Pejen

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-01-30 23:05:42

Vilken tur att jag hittade hit! Mycket bättre filmer här än på TV!



"Revolutionary Road" skulle jag också vilja se men jag känner att jag vill läsa boken först.



Ha en bra helg!

Postat av: Zombra

Publicerad 2009-02-02 09:13:34

Vilken fin staffe ni hade. Ser ut o vara en riktig goding. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela