Pelleskop-livet

Hund 2009

Publicerad 2009-12-09 20:29:04 i Allmänt

Så sent som häromdagen tänkte jag att det kändes konstigt att jag inte skulle till stora stockholm i år. Ingen hund att ställa och då tänkte jag ta det lugnt (och billigt) och stanna hemma.
Men nu ska jag dit i alla fall!
Jag ska ställa Peppars kullsyster, lilla fina Ebba som jag visade i Norrköping på sensommaren också. En så mysig liten mjukistjej, det ska bli kul!
Fast billigt får det allt lov att bli i alla fall.
Och HIMLAR vad med staffar - 126 stycken, tror jag att det blev!
I vanlig ordning sattes en reservdomare in eftersom det blev för många anmälningar för den första domaren. Så nu ska juniorer och veteraner dömas av en person som har dömt sammanlagt 5 staffar tidigare. Och inte precis igår heller.
Och min tidigare erfarenhet av den frun är inte precis positiv...
Men - Ebba och jag, vi ska gå för Sue Carter. Håll tummarna på lördag!

Kommentarer

Postat av: Anne-Lie & Ronny

Publicerad 2009-12-09 20:44:46

Vad glad jag blir, fast jag trodde nog att du skulle komma ändå...



Kramis, vi ses snart!

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-12-09 23:53:45

Men då kommer ni ju på fel dag ju!!!! :( Vi är ju där på söndagen. Nu blir Dimple ledsen när hon inte får träffa halvbrorsan. ;)

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-12-09 23:55:07

Men vi håller tummarna för er ändå. (glömde skriva det) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela