Pelleskop-livet

Ying, bara Ying!

Publicerad 2008-07-25 14:22:45 i Ying


Det är så varmt så varmt så jag orkar inte ens lyfta kameran. I stället har jag gjort en hastig inventering i fotoalbumet och har härmed äran att presentera: YING, alldeles osorterad. För den icke initierade betraktaren kan följande tumregel användas: ju fler rynkor, desto yngre hund. Konstigt, eller hur?






























Nästa helg ska den unge mannen förevisas på inofficiell utställning - håll tummarna allihop!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-07-25 20:04:50

Ying är bra han. Här får jag minsann bara gosa med kossor och fläckiga hästar och även om de är trevliga så är de inte som Ying. Det vet han visserligen redan, men du kan ju hälsa honom det ändå. Och att vi saknar honom och de andra pappa och jag. Jag tänkte nästan stjäla en fluffig vit liten valp går, men hanses broder hade nog blivit ledsen så jag lät bli.

Många pussar till alla.

Postat av: Lotta

Publicerad 2008-07-25 20:06:31

Såååå söööt man kan vara då! Herregud vilket hakhäng han hade. Det har han ju vuxit i ordentligt. (Synd att inte vi gör detsamma).

Dimple och Ancho är imponerade. En sån stilig grabb!

Postat av: Linda, Hero & Moa

Publicerad 2008-07-25 23:58:13

Hej!



Åhh vad fin han är. Tack för dina ord när vi blev tvungen att låta Sally somna in.



Här sitter man annars med fjärilar i magen. Varför egentligen men i morgon ska jag gå upp för altargången med min blivande man. Åhh nervös. Vackert väder blir det. Kan det blir bättre??



Ha det så bra i sommarvärmen.

Kram

Postat av: Sandra & Wheatengänget

Publicerad 2008-07-28 12:48:09

Hej Anna!

Ska inte du var amed på Dog Challenge med någon hund??

Postat av: Anna-Carin Petersson

Publicerad 2008-07-28 15:34:18

Gud vad sötis! Härligt med bilder bara på lilla sharpein Ying =) Är du med på smarthund? gå in på smarthund.se där e Ebba medlem!! Ha en bra dag

Postat av: emma

Publicerad 2008-09-15 21:10:29

Din hund e alldeles underbar, kolla in min o familjens Ebba

Postat av: Ferhat

Publicerad 2008-09-15 21:25:09

Haft en bra dag?



Förresten Du har en fin och intressant blogg faktiskt :). Fortsätt så här :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela