Pelleskop-livet

Surfin' California

Publicerad 2008-07-15 11:05:15 i Ying

Igår fick Tigerungen och Ying bada litet. Dvs Tigg fick bada och Ying tvingades att bada. Uhuuuu, med vååååld!!, snyftar Ying, som fortfarande är uhuhuppröhöhörd på pejvis.

Kolla öronen!

Blä.



Nästan uppe. Land, jag ser LAAAAND!! Räddad!



Kom undan med blotta förskräckelsen.


Bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön, jag känner att jag måste IIII. Och när du badat mig, så ska jag skaka mig, och när jag skakat mig, så vill jag I I-JEN. Bär ner mig till sjön, bär ner mig till sjön - tralala!! En riktig hit, för både djur och människor.

Kommentarer

Postat av: Anna-Carin Petersson

Publicerad 2008-07-17 21:19:10

Åhh...jag bara måste följa din blogg när du har sharpei bilder =) I morgon får jag träffa vår lilla Sharpei flicka EBBA!!! Längar...då kommer det in bilder på henne på min blogg iaf! =) Trevlig kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela