Pelleskop-livet

Är det en vanlig dag?

Publicerad 2007-02-07 22:35:49 i Allmänt

Nej det är ingen vanlig dag för det är Neros födelsedag, hurra-hurra-hurra! Tänk att stora lillpojken fyller år igen - vad tiden går! Och jag hoppas HOPPAS att det nu är sista trots- och tramsåldern han går igenom (fast hans uppfödare sa att de brukar bli hyfsat vuxna i 8-9-årsåldern. Eller kanske hon menade 89-årsåldern...). Han vägrar att lyssna, vill inte samarbeta, det bara lyser bus i ögonen och så gör han leksprång åt mig när jag försöker få honom att göra något! Så det blir mycket mycket korta pass nu, och bara enkla och roliga saker, som inkallning över hinder och framåt-hopp. Och jag önskar att jag hade någon med mig som kunde filma när vi ska träna linförighet och Nero har täcke på sig! (har han inte täcke så ser han för eländig ut och blir mest bara stående) Det kliar väl eller nåt för han stryker sig mot mitt ben med 30 kg som mest bara består av ben och muskler = HÅRT! Jag ser ut som en liten fyllkärring när jag försöker få oss att förflytta oss framåt , eftersom jag får kämpa så för att hålla balansen. Men Nero ser väldigt GLAD ut i alla fall, man får väl glädja sig åt det lilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela