Pelleskop-livet

17 augusti - här blandar vi och ger friskt bland datumen!

Publicerad 2007-08-18 00:33:43 i Allmänt

Idag har äldsta barnet varit hundvakt rätt mycket. Småilsk blev hon, och både b*jsig och k*ssig om foten - det has ju valp i huset! Sen fick jag ta hand om mina hundar själv (suck!), och då var di förstås som små änglar. Inte.

image167

image168

image169

4 miljoner äpplen, minst, ligger på marken i trädgården, ändå hänger det minst två hundar samtidigt i varje äpple. Ytterst skumt.

image170

Om jag var en liten hundtjej skulle jag bli litet kär i Tigger. Fast han är knäpp.

image171

Kolla - äpple igen!

image172

Tingtingpej tycker att de är tramsiga. Pejer äter bara köttbullar. Och vaniljsås. Gärna samtidigt.


image173
Och Jazz försöker se ut som han bara är på tillfälligt besök. Men idag har faktiskt valpen och Jazz lekt hej vilt - de kapsejsade hundboet flera gånger och Jazz utdelade många rumpknuffar.

Kommentarer

Postat av: Marie & Terrierkillarna

Publicerad 2007-08-18 08:00:21

Jazzen vaktar sin fina trapp och ser ut som den kung han är... men du kissar och bajsar dina hundar? :-O Vad är det för konstigt beteende? hahaha
Jag kan passa allihop nästa gång!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela