Pelleskop-livet

Nattmys

Publicerad 2007-04-18 09:05:43 i Allmänt

I två nätter nu har jag drömt så mycket konstigt - rena B-skräckisarna med blodsugande döingar, hemska monsterkvinnor i korseletter (!) och att Jane Fonda ville döda mig. I natt vaknade jag mitt i ett rysligt blodbad av att en mule överfor mitt ansikte och nosade så gott. Det var förstås lilla Ying - kanske hade jag snott runt i sängen i sömnen el. nåt för jag har aldrig varit med om att han har väckt mig så förr. (Behöver, eller bara vill, han gå ut brukar han bara plöja rätt över mig som en bandtraktor.) Efter en liten stund med mulnosningar och småtuggande kunde jag i alla fall lugnt somna om igen. Alla borde ha ett muldjur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela