Pelleskop-livet

Sköna maj välkommen!

Publicerad 2013-05-01 19:19:14 i Allmänt

 
 
Idag var det faktiskt en riktigt skön majdag - alldeles varmt!
Jag började dagen med en ensampromenad med Ying och tigerdjuret, bland annat besöktes en lekpark. Resultatet kan beskådas ovan. Varför i hela världen det står nåt annat datum sist i rullen begriper jag inte; det är i alla fall inte JAG som har skrivit dit det. Det har bara blivit, ytterst skumt!
 
I alla fall var det nästan too hot för Ying, vi var tvungna att vila på två parkbänkar.
 
På eftermiddagen tog jag en cykeltur med Betty Boop - cykelmotion är det bästa hon vet numera! Och SOM hon kan trava - jag trampar så benen blir som spagettisar men hon bara ökar traven och ökar traven! Men om jag hojtar till litet kan hon börja galoppera - fast jag tycker förstås att trav är bättre, bra att länga stegen så där.
 
 
Men nu, nu skall jag ikläda mig någe käckt (nåja) och Ying dess sele och så blir det en liten springtur med drag i skogen.
 
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela