Pelleskop-livet

Tom i bollen

Publicerad 2011-04-11 13:34:53 i Allmänt

Den här matten klurar på en fransk berättelse som prompt skall skrivas. Av mig. Så där 3 sidor.
Det är mycket det!
Först kommer jag inte på vad jag ska skriva om, sen kommer jag på nåt och så blir det så svårt så det blir hur stolpigt som helst.
Så klart att jag inte är nån Proust eller ens nån Gavalda, men det är ju trist om det låter som Fylla i Förskolan, eller hur?

I alla fall - det gäller att trötta ut hundarna, men fort!

Och eftersom helgen blev litet anders (på tyska, alltså) och schemat därmed kom i otakt så blev det klövjepromenad idag.

Ying bär 2 kg (1 på vardera sidan, förstås), Jazz och Tigg vardera 2 hockeypuckar.

Knappa halvtimmes promenad räckte gott och väl!!





Varmt är det också! Jag hade bara en oknäppt fleecetröja över t-tröjan och det var nästan väl varmt ändå!
Hurra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela