Pelleskop-livet

Mariah-full-i-fan

Publicerad 2010-10-13 22:02:20 i Träning

Ikväll har jag tränat litet. Först sovrumsträning med Peppen - numera, när jag har Städat Mitt Sovrum, kan man till och med träna hund där! Med honom tränar jag en fånig sak, som jag ska visa när den är klar. OM den blir det. Nog därom.
Sen tog jag Tigern till klubben för litet onsdagsträning. Idag var Mariah bas för basset och hon var som vanligt full med himla braiga knep. SÅ inspirerande!
[Och jag har sett en film med namnet Maria Full of Grace, så då tycker jag att "våran" Mariah kan få vara Mariah full i fan, för att hon har så mycket bra tankar och idéer.]
Bland annat pratades det om stadga och genast känns det som en prima sak att göra hela vintern. T.ex. att ha ett hakan-i-backen-kommando och ett hakan-i-luften-kommando. Och träna sittande på samma sätt som jag gör med platsliggningen nu.
Och så fick vi till en superbra budföring med Tigern, för att försöka träna bort tjyvningen när han ska tillbaka till mig.
Som sagt - MYCKET bra träning, nu är jag full med den sortens energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela