Pelleskop-livet

Framförbyten!

Publicerad 2010-02-18 21:24:57 i Träning

De som har följt mig IRL och i bloggen har kanske fått en aning om att framförbyten inte är riktigt min grej. Så har t.ex. Thomas för vana att hälsa mig med orden: -Har det blivit några framförbyten på sistone? Detta efter att han hade bevittnat en träning med agilitygänget där jag riktigt förnedrades...

Men nu! I morse vaknade jag med en märklig känsla av att jag ville träna framförbyten! Genast! Och när jag tänkte över saken så började jag misstänka att jag hade förstått hur det skulle gå till - trestegsvändningar och det hela.

Så nu känns det ännu mer angeläget med snöfritt. Jag vill träna framförbyten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela