Pelleskop-livet

Kunde!

Publicerad 2009-05-13 12:20:10 i Allmänt

Igår morse tog jag småhundarna och åkte till klubben och gjorde den konstiga hinderövningen. Framförbytena satt som en smäck, vill jag informera allmänheten om! Efter ett tag måste jag vila på A-hindret, påklättrad av hundar. Ganska mysigt. Tigg tränade också ganska mycket på gungan och det börjar gå betydligt bättre. Jazzens slalom går bra - i princip. Han går in rätt från de mest skumma vinklar, men ibland tröttnar han på slutet och försöker rationalisera... Kontaktfälten har Jazzen dock blivit fena på. Sen - sen gjorde vi litet rrrrutan med Tigg. Och det gick Såååå bra!! Hurra.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-05-13 16:13:31

Vad duktig du är, din smygtränare! Det är mornarna som gäller alltså.

Postat av: Nilla

Publicerad 2009-05-15 15:08:51

Vad du jobbar med dina hundar. Du är så himla duktig. Jag har lite foton på syrrans hundar och katter i bloggen, om du vill se.

Ha det gott/Kusin Gunilla

Postat av: Sir Edison

Publicerad 2009-05-17 23:04:53

Läste något om pudelabstinens! Det kan jag råda mycket snabb bot på. När kan Drutt komma?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela