Pelleskop-livet

Dags att beställa?

Publicerad 2009-05-27 23:09:28 i Allmänt

Jag nappade förstås på idén om en turné-tröja - nåt för mig och mina hang-arounds att strutta omkring i. Det kommer naturligtvis också att bli ett eftertraktat samlarobjekt, därför har jag lagt ned särskild omsorg på disajnen, sdh. Vad sägs? För endast 351,- kan jag beställa denna unika tisha. Ni, kära läsare, får förstås hosta upp nån hundring till, för litet förtjänst skall väl JAG göra också. Mycket snygg och smakfull, om jag får säga det själv.




Framsida: ett sobert, elegant intryck. Stilrent, skulle man kunna säga. Vem skulle tacka nej till ett så snitsigt plagg?


Och så baksidan:



MYCKET coolt, eller hur? Nästan lika trendy som "Öl byggde denna vackra kropp", som jag naturligtvis också kommer att ha i sortimentet.

När jag tänker närmare på saken tror jag nästan att jag ska låta TATUERA in "the devil knows its own". För att glädja sjukvårdspersonal, om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela