Pelleskop-livet

Vi måste prata!

Publicerad 2009-12-01 10:16:43 i Ying

Igår sa Ying: - Matte, vi måste prata! -Prata på bara, svarade jag. -I ENrum! sa Ying, och såg sig om.
Så vi låste in oss i badrummet, och vred på en vattenkran så ingen skulle kunna tjyvlyssna.
-Matte, jag ORKAR inte tävla VARJE VARJE helg! sa Ying. -Ibland måste man få en nedvarvnings- och uppladdningsperiod också, om man ska kunna prestera på topp sen.
-Jaha, svarade jag i frågande ton och med huvudet på sned, och undrade vart detta skulle leda.
-Jag känner mig faktiskt närapå utbränd nu, sa Ying, och dessutom är jag fysiskt sliten. Kan du meddela pressen att vi tar time-out till efter nyår?
 Så nu vet ni det, allahopa, Ying återkommer efter nyår. Fast han sa inte VILKET nyår.
-Och en sak till, matte. Hur ska vi göra med alla sponsor- och vinstpengar? Det är ju synd om alltihop ska försvinna i skatten. Vad sägs om Monaco?

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-12-01 18:34:55

Jag tycker att det är fint att ni kan prata så bra med varandra. Jag tycker också att Ying är väldigt klok. Han har ju varit utbränd förut och vet nu att vara rädd om sig. Vi ser fram mot comebacken och önskar Ying en välförtjänt vila. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela