Pelleskop-livet

En förståndig person

Publicerad 2007-06-01 20:56:46 i Allmänt

- rådde mig att läsa kamerans bruksanvisning. Motvilligt gjorde jag det, i alla fall bitvis, och hittade - HURRA! -knappen som man stänger av autofokus med. Så här blev det idag.
image106
Se bara - Jazzen i fokus, inte blomstren!
image107
Tigger tycker att matte är senfärdig. Han måste ha världens mest smutsavstötande päls - flera gånger om dagen ser han ut som geggamojamonstret, men alldeles av sig själv blir han änglavit igen.
image108
"Bambuskott", säger Ying och tar för sig.
image109
Mina favoritblommor - humleblomster.
image110
EN gång fick Tigger godis för att han tog sig upp på en sten - nu klättrar han upp på alla, med förväntansfull blick.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2007-06-03 09:08:23

Åh vilka fina bilder du tagit på vovvarna.
Jag har inte heller läst manualen till kameran så bra som jag borde.=)
Det är så tråkigt att läsa när man fått det att funka.
Ha det bra!
Kramilikram

Postat av: Marie

Publicerad 2007-06-05 20:29:05

Underbara bilder du tagit!!! :) Ja manualen är en bra sak! ;-)
Kul att träffa er ikväll igen... Jazz är både snygg och så duktig!!
kram, Marie & Viggo-den-evisa-luktande-terriern ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela