Pelleskop-livet

Betlehem nästa

Publicerad 2007-08-31 11:21:58 i Allmänt

I helgen ska jag ta maken, Tigger o Jazz med mig på hundutställning - bara Tigger ställs, förstås, men Jazz ska tränas på alla upptänkliga ställen. I alla fall så är det utställning både lördag och söndag, och det är närmare 20 mil dit och jag tyckte att jag var ute i så god tid när jag försökte boka boende, men vad jag var det var för sent ute. Och därmed, govänner (som carl-jan säger), blir det till att TÄLTA!!! Rimfrost i håret och minus flera tår (pga förfrysning) - tala om hängiven hundmänniska!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-08-31 15:21:34

Hoppas "ni iaf har tur med vädret" *asg* Fy bubblan för att tälta nu säger jag.. För oss är det lydnad på söndag & utställningshelg nästa helg!

Postat av: Malin

Publicerad 2007-08-31 17:55:23

Anledningen till att Fido inte kommer att bli agilityhund
- att jag inte "gillar" agility helt enkelt.. *fniss* Visst "leker vi lite agility" då o då - men inget jag skulle träna & tävla i. Finns det inte träningstävlingar alls? Många många BK som har träningstävlingar - du får kika runt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela