Pelleskop-livet

Bråttom!

Publicerad 2014-05-06 17:39:00 i Betty

Ujjamejj, hundarna skulle ha haft middag för en halvtimme sedan men jag fick sånt flyt i den hypothético-deductive méthodologi så jag tappade alldeles bort tiden!
 
Hur som - ett par timmar idag avsatte vi till hundkurs, Bettan och jag. Hon var jätteduktig, och lärde sig alldeles på egen hand ett slags tryckarpussande - bild på det kommer senare hoppas jag. Om nån törs fota eller filma oss.
 
Här är i alla fall en bild som jag snodde från kursledaren, Carina Stingy Frohm:
 
 
Rultig, oborstad i håret och allmänt förvirrad - det är jag det.
Liten och svart och jätteduktig - då är det Betty ni tittar på.
 
I alla fall - guldstjärna till Betty idag igen, hon charmade med-kursarna, förstås!
 
Nu: mot köket med språng!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-05-06 19:25:14

attans vad mkt du gått ner!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela