Pelleskop-livet

Kvarsittning i bloggskolan.

Publicerad 2014-06-20 19:15:45 i Allmänt

På väg hit klickade jag av ren nyfikenhet in mig på "Bloggskolan" (tänk vad det finns ändå!). Jallafall: lektion 1 - uppdatera, vet du vad!
 
Så nu ser jag trumpen ut, men uppdaterar gör jag.
 
Idag är det midsommarafton - det tar vi lätt på. Maken överraskade med grundligt tillagad och god sen lunch eller tidig middag; det var högst förtjusande och alldeles lagom mycket festligt. Han har även utlovat jordgubbar och glass litet senare så här är det livat värre!
 
För övrigt är det hundpromenader och romanläsning som gäller. Jag har lämnat in Ruggiga Uppsatsen till handledaren och känner mig liksom upphängd och nersläppt. Minsta B har sommarlov. De e luuuuungt, som en del säger. Väldigt "lungt".
 
Till min glädje har jag lyckats få liv i knaskameran Yashica EZ Digigal F521 som är rena plojen men verkligen en stor favorit hos mig.
 
Epileptiskt sinnade personer, och sådana som lätt får migrän, varnas för nedanstående bildflöde!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela