Pelleskop-livet

Litet lågt.

Publicerad 2014-02-10 10:15:13 i Allmänt

Det regnar ute. Riktigt pölar.
Jag har inte hört något av mitt lilla kinesbarn på en vecka.
Ryggen är fortfarande inte bra - det förefaller som om den allra minst tål just promenader.
 
Lyssna på "Lillies of the vally" med Tango Kings, finns på Spotify. Eller på Youtube. Det perfekta soundtracket till gråmos och smådysterhet.
 
Jag har börjat dagen med att lämna in en uselt genomförd fransk övning.Brrrr. Jag kan INGENTING känns det som ibland.
 
Fortsätter med textanalys och den sortens.
 
I alla fall har maken pratat med Jazzbitne grannen - alles in Ordnung. Kanske kan det rentav bli så att han låter bli att j*klas med mina hundar i fortsättningen?
 
Några bilder från halkpromenaden som tog slut på den här tantan.
 
 
Litet gladare tongångar: jag har sett massor av bra konståkning i helgen! Och gladast av allt för detta: Ole Einar Björndalen VANN! 40 bast, liksom. Det var riktigt riktigt roligt - han är svår att inte gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela