Pelleskop-livet

Träning.

Publicerad 2012-05-09 21:53:27 i Allmänt

Fast först, innan jag och Ying sprang, så tränade jag litet med Tigern.
Eftersom att det regnade.
Och då, då var jag verkligen jättesöt för jag hade springtajtsen på mig och sen en fleecetröja, gappayvästen och små fula GUMMISTÖVLAR. Bisarrare än vanligt, kan man säga, om man till skillnad från mig kan säga "r".
Trrrrulle trrrrrillar i trrrrappan har jag sagt fler gånger än jag har lust att minnas, och inte kan jag just påstå att det hjälpte.
Förresten börjar det bli UTE att säga rullande r, lyssna på reklamfilmssnack bara.
Bara mjuka, anglosaxiska eller amerikanska r.
Sicke trrrrams!

Men träning, var det.
Himlar, vad lydnadskursen hos Maja är bra!!
Den spiller över väldeliga på Tigern också; arma lilla hund vad uselt jag har tränat honom.
NU först börjar jag begripa det där med kedjor...
Och NU först börjar jag begripa det där med belöning.
Jag menar - VERKLIGEN belöning!
-Yeeeey! sa Tigern då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela