Pelleskop-livet

Långrandigt.

Publicerad 2012-01-17 20:25:54 i Allmänt

Tro det eller ej - jag börjar TRÖTTNA på att vara ledig! Nu får det snart vara dags för seminarier och grupparbeten och läsa-läsa-läsa. Det blir liksom ingen riktig struktur i det här!
Ont-i-ryggen och såphalka är dessutom en rätt värdelös kombo för en hundmänniska som jag... Och hundarna tycker definitivt att det vore bättre att köra mig till tippen och skaffa en ny, alert matte.
Men vi tränar inne i alla fall - Betty gör så fina fina smack-i-backen-lägganden! Eller kanske mera bonk-i-backen - hela hon är som ett litet bowlingklot. Men fort och rakt blir det, och roligt!
Idag har jag mest lyssnat på radioföljetong; så bra att man kan höra alla avsnitt på webben för ibland kan man bara inte vänta på nästa avsnitt, ju. Vuxen-sagostund, inte dumt alls.
Och så passade jag på att ta litet hemma-hos-bilder.



Hundhög.





Och här framgår det att även Jazzen är med, om än liksom i business class.









Nu har jag det också ganska rart här intill mig i soffan: Jazz och Betty ligger intill varandra, utsträckta, utslagna.

Och så hittade jag några bilder från i julas:











God Jul, dårå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela