Pelleskop-livet

Ylle!

Publicerad 2010-01-10 18:52:32 i Allmänt

En sån dag det har varit. En alldeles onödig dag.
Redan i morse hade jag ylle inombords. Alltså - stickig yllehalsduk i hela anden.
Ilsken på vädret, framför allt. Och då det inte finns nån särskild att anklaga för vädret väljer jag att vara arg på alla.
Massor av överskottsenergi men ingen förmåga att fokusera på nånting alls, inte ens en bok. Eller en hund.
Peppar har aktiverats med dog pyramid och en annan stor tung godisautomat, och Tiger sammalunda.
Ying har gjort inomhussök, svårt och roligt. Duktig är han!
Tigg har också fått prova litet rullmarkering inomhus. Det går bra.
Nu letar Jazz, Ying och Tigg godis i hallen. Pepp aktiverar husse framför TV:n.
Och så har jag förstås klippt klorna på hela bunten. Aktivering för både mig och hundar.
Och nu är klockan snart nitton och jag tror att vi snart ska giva denna dagen på båten och gå i säng.
För att förhoppningsvis vakna på rätt sida i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela