Pelleskop-livet

Färglöst

Publicerad 2010-01-22 20:53:34 i Allmänt

Här följer en bunt bilder från de senaste dagarna. Obs! Varning för EN STARK BILD! Det var så att det snöade moddigt en dag, o jag hade fleter och uppsatt hår och såg allmänt ryslig ut (i vanlig ordning). Och så hittade jag inte ens nån "vanlig" mössa utan bara en fullständig horrör som ingen i huset vill erkänna sig skyldig till. Så den stassen måste jag förstås föreviga. En annan varning: alla alla bilderna är tagna med typ "instamatic"-kamera, fast av digitaltyp. Oskarpt och blåstickigt och eländigt, alltså, men på nåt sätt tycker jag bilderna blir rätt fina ändå. Om jag var stadd vid kassa skulle jag apselut vilja ha en Holga/Diana-kamera - DÅ blir det käcka bilder!










































Kommentarer

Postat av: Anne-Lie & Ronny

Publicerad 2010-01-22 21:24:28

Som alltid underbara bilder och ord!!! Men såg inte dig riktigt...



Vill också meddela att vi utökat bloggen till en hemsida också...



Kramis på er alla!!!

Postat av: Nilla

Publicerad 2010-01-23 15:51:58

Härliga bilder på dina godingar. De ser ut att gilla snön :o)

Postat av: modern

Publicerad 2010-01-23 19:38:14

saknade den "starka bilden" av dig,men hundarna ser ut att gilla snön.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-25 13:37:27

Fryser inte dvärgpinschern utan någon jacka på sig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela