Pelleskop-livet

Gäsp.

Publicerad 2009-11-17 20:35:35 i Peppar

Tisdag - upp i ottan och iväg till klubben. Ja alltså - man ska ju vara där typ 9 och det tar ju typ 6 minuter att typ köra dit, typ. Gäsp. Jag sa ju det.
Idag fick Peppen följa med. Som vanligt var Ville ondskan personifierad... Han gillar INTE Peppar, den. Eller också är det det han gör. Han provocerar och provocerar och Peppar jobbar med hela kroppen för att hålla sig i styr men till slut går det ju inte längre. Och så blir det fräs. Jag tror att Ville tycker att det är kul. Skurken!
Platsliggningarna gick sååå bra, jag är glad att jag har grundat så ordentligt. Det kan vara ganska så stökigt omkring P utan att han bryr sig. Nu jobbar vi på att han ska hakan i backen hela tiden.
Idag var Lillebror Sudden med en stund också. Äntligen har han slutat att växa, tycks det mig. Men lika glad är han, och visar alla sina fina framtänder i ett högst beklagansvärt leende. Han ser ut litet som Flygmalajen!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-17 21:12:34

Tack för kommentaren i bloggen

(tog bort den ena, det blev dublett)



"Jag läser o tittar med skräckblandad förtjusning - jakt är ju inte riiiiktigt min grej. Stackars de små djuren!"



Stackars vilka djur? Hundarna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela