Pelleskop-livet

Rekommenderad läsning!

Publicerad 2013-02-20 18:23:00 i Andra bloggar

Det finns en blogg som jag kikar i då och då - och fnittrar. Oj så jag fnittrar. Ibland kommer jag att tänka på nåt från den bloggen när jag borde sova - då börjar fnittrandet igen.
 
Läs i synnerhet detta inlägg från häromdagen. 
 
Så där håller de på, dag ut och dag in. Förefaller ha samma inställning som vi, fast med mera agility.
 
Och humlehunden är Jazzens själsfrände. -Kunde inte ha sagt det bättre själv, brukar Jazz säga när vi har läst nåt snöigt. Så stora ord är det sällan Jazzen fäller!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-02-20 21:29:06

Ja eller hur!? :-)
Den bloggen och din blogg är mina favoriter :-D

Postat av: Marianne Hirvelä-Sjöblom

Publicerad 2013-02-21 06:37:46

Ja minsann det var oxå en myspysig blogg, en till att lägga till favorit listan =)
Men dig pelleskop släpper jag ALDRIG!!
Du är världsbäst!!
Kram Marianne

Postat av: HumleSpunk

Publicerad 2013-02-21 21:53:49

Vad alldeles varm och glad jag blev, tack för dina goa ord :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela