Pelleskop-livet

Ouch.

Publicerad 2013-02-27 19:28:00 i Allmänt

Tänk ett sånt löjligt litet ord "aj" är, egentligen.
Det uttrycker ju inte på minsta sätt de känslor man vill sätta ord på. Möjligen om man säger "aj som fa-an!", men så får man väl inte säga heller!
 
Ouch, däremot, det låter precis som det känns. Idag.
 
För gissa vem som inte kunde hålla sig utan tog en springtur igår.
 
JAG!
 
Först tog jag en förmiddagspromenad på 90 minuter, sen jobbade jag ordentligt, sen såg jag på skidåkning på TV och sen flög f*n i mig och jag tog en springtur.
2,66 (garmin) km blev det, fast litet gick jag förstås.
 
Sen tog jag ut Betty på en liten liiiiten sväng som blev en timme och sen tog jag ut de andra 4 på en liiiiiten liiiiiten sväng som blev 45 minuter, och sen fick jag äntligen gå och duscha.
 
Och idag säger jag: Ouch! (som f*-*n)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-02-27 20:23:53

Var rädd om dej Anna!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela