Pelleskop-livet

Gammalt

Publicerad 2013-02-04 12:48:17 i Allmänt

Jag hittade ett USB-minne i en burk och blev nyfiken.
Det var fullt av gamla hundbilder!
 
 
Jag tror att det var dagen efter det att Tigern hade flyttat in. Han villar på Yings rumpa, förstås, och sen delade de där båda på mitt medlemskort i Brukshundklubben.
 
 
Nero och Jazz.
 
 
En av valparna är Ying, men man kan tro att det är mamman som är Ying - oj! vad de är lika!
 
 
Nero. Som han kunde frysa, stackarn!!
 
 
Ying som pyttebebis hemma i kenneln.
 
 
Sammalunda.
 
 
Mellanbarnet och Olle.
 
Jämför med Olle nuförtiden:
 
 
Jag tycker han är sötare nu!
 
 
MInsta barnet och största hunden.
 
 
Det här är INTE Tiger, det är en gräslig russlare som vi träffade på en valpkurs. En gång rök han på Ying så att det tog tre vuxna personer 10 minuter och en nyckelknippa att få loss honom! Och när vi äntligen fick loss honom var han direkt på igen och skulle bara döda! Tre månader gammal... Jag undrar ibland vad det blev av honom sen...
 
 
Nero igen.
 
 
Ying tre månader gammal.
 
 
Pytte-tigern, fortfarande hos uppfödaren.
 
 
Nyhemkommen Tiger fjäskar.
 
 
Lillskrutten i egen förpackning.
 
Åren går!

Kommentarer

Postat av: Suvi

Publicerad 2013-02-09 00:45:18

Kan du inte berätta hur du blev med var och en av hundarna?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela