Pelleskop-livet

Dag 2

Publicerad 2013-12-10 16:02:54 i Betty

Andra dagen med en majl om dagen är avklarad. Idag fick lilla Betty Bison följa med. Det tog drygt en minut längre tid än igår, fast jag skyller det inte på lilla B. Jag skyller det framför allt på annan väg, mera terräng i halvskymning. Och så skyller jag litet grann på mig också - latmaja.
 
I alla fall var det rysligt roligt att komma in igen för alla hundar blev så glada att se varandra. Vi tog en liten promenad också så vi var borta i totalt 20 minuter - kanske var det denna oerhörda tidsrymd som bringade hundarna till sådana ömhets- och glädjebetygelser. Alla hoppade runt och gjorde lekbugningar och bet varandra mjukt och snällt och det var allmän partystämning. Till och med Jazz var mjuk som ett lamm!
 
Fast mig var det ingen som brydde sig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela