Pelleskop-livet

Litet till

Publicerad 2013-04-03 18:21:08 i Allmänt

Nu har jag gjort själva examinationen, men håll tummarna litet till för jag väntar på betyg - ett slätt G står för guld i det här läget...För övrigt har Tigern blivit badad enär han luktade av k*ss. (Vilket påminner mig om att jag MÅSTE se Blades of Glory igen. Genast!) Betty har tiggt apelsin av Minsta Barnet tills både hon och vi andra blev jättetrötta. Jazz klättrar upp på bokrumsbordet hela tiden för att sitta i solfläcken och Olle larvar sig med sin mat. Han äter, men helst inte precis när de andra äter. Jag tar bort hans mat om han inte har börjat när de andra är klara, men efter nån timme eller så kommer han och säger: Jag har inte fått min mat, ge mej den, dumma dej! och då gör jag det. Vem orkar vara principfast med en pudel... Ying är förb*d för han fick inte vara med i arbetsrummet när jag muntade. Ingen kan vara putt som Yingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela