Pelleskop-livet

Yings preferenser

Publicerad 2012-10-28 16:25:00 i Ying

Som jag har antytt tidigare är Ying en sån där märklig karl som lägger märke till kläder och frisyrer.
Sen drar han sina slutsatser, som ibland är en aning förhastade.
Exempelvis blev han väldigt glad och uppspelt i morse när jag tog på mig en underklänning. Möjligtvis kan det vara så att han blev litet förvirrad av att den var svart och blank - precis som de flesta springbrallor.
 
Så enkelt kan man emellertid inte förklara nästa höjdpunkt i påklädningsproceduren:
 
 
När jag satte på mig såväl förklä som gummihandskar, då blev Ying riktigt fröjdefull! Och det kan väl ändå inte misstas för springkläder?
Jag har grunnat och jag tror att det helt enkelt är så att Ying blev glad för att jag äntligen hade förstått vilken som är min roll i detta hushåll.
-Skrubba, kvinna, skrubba! säger han, med lika stor inlevelse som när han säger: -Lubba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela