Pelleskop-livet

Stanna ute?

Publicerad 2012-10-15 10:58:13 i Allmänt

Igår kväll företog jag ju operation golvrengöring.
Det var då Ying ynkade runt och var bekymrad och hävdade att jag hade drabbats av städdille.
Mycket ljug har jag hört men det där hörde nog till det grövsta.
 
Fint blev det i alla fall.
Så i morse, när alla hundar skulle in igen efter promenix i blöta och kladd och grävning och - allt sånt där som hundar gör, då tänkte jag: -Måste de egentligen vara inomhus? Kan de inte fortsätta vara ute hela tiden? På det att mina golv måtte fortsätta att vara åtminstone litet rena?
 
Fast det var förstås bara en hastigt förbiilande tanke.
Nu är golven helt klart o-rena igen.

Kommentarer

Postat av: Petra & Skurk

Publicerad 2012-10-15 11:08:59

Svar: Men vad skoj! Tror att jag vet vem det är! :-) Det verkar som att man efter hspg antingen blir ännu mer hundtokig - eller så går det åt andra hållet! Hoppas att hon hade tre fantastiska år!

Svar: Ja, tre fantastiska år hade hon, det vet jag! De flesta verkar väl ha trivts jättebra där, efter vad jag förstår?
pelleskop.webblogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela