Pelleskop-livet

Snabbis

Publicerad 2012-10-27 12:29:52 i Allmänt

Bara en liten snabbis för att meddela att mitt sexiga inlägg fick avsedd effekt - jag har nog aldrig haft så många unika läsare!
Hädanefter kommer det alltså att bli minst ett snusktantinlägg per vecka.
Så kan jag börja sälja reklamplats sen!
 
Nejdå, lugn bara lugn. Det var bara ett experiment.
Idag skall det handla om gift.
Jag har nämligen börjat pimpla cyanamid igen.
 
Fast det heter ju inte så, det heter CY - NA - RA - MIN. Tror jag. Ett jäkla knasigt namn, helt jönsigt när man går till hälskokosten (där alla anställda ser döende ut, har ni tänkt på det?) och frågar efter nånting som heter cy nånting, cyan nånting eller cyama nånting eller - ja, så blir det cyanamid, för det är ju i alla fall nånting som man vet att det finns.
Fast inte just på hälskokosten, dårå.
 
Hur som helst - magen säger litet aj, mycket kr*ks för jag åt både kokt ägg och en tomat igår. För jag var ENSAM HEMMA en fredag kväll och det fanns ingenting annat i huset att äta, mer än Baileys.
 
Stackars stackars mig.
 
Och så måste jag göra rent ugnen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela