Pelleskop-livet

Trivia.

Publicerad 2012-11-06 06:01:00 i Allmänt

Eller med andra ord: ingenting särskilt.
Men jag kan rapportera att efter de dubbla joggingpassen i torsdags var det inte utan att det kändes i benen på promenaderna i fredags - särskilt i uppförsbackarna! Samt när jag satt för länge - då kändes det som om jag hade två såna där stenägg placerade på stolen, ett under vardera sk*nkan (såna där ord ska man egentligen skriva på grekiska, tycker jag). Kanske var det därför benen var så tunga igår också, nåt ska man ju skylla på...
De underbara novemberdagarna fortsätter - i söndags kväll var det sån dimma och temperaturen sjönk så jag blev riktigt orolig, men på natten vaknade jag av att det plaskade så muntert på fönsterblecket. So far so good, alltså!
Nu blir det en liten bildkavalkad i stället!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela