Pelleskop-livet

Tji kosing!

Publicerad 2012-11-05 23:18:52 i Ying

Ni har väl sett reklamen för Svenska Spel - rösta på vem vilken vad idrottsförening som skall vara med och få massor med kosing?
Prima, tänkte jag. Och drog igång Kamratföreningen svensk-kinesiska idrottsklubben (ähum, kinesisk-svenska, sa Ying. Jaja).
En sån förening måste ju få massor med pengar - annars kallar vi genast Svenska Spel för rasister och elitister och jättemånga andra fula grejer som vi vet.
 
Och så bara sprack hela grejen!
För att idag har jag först klippt Yings klor och sen blötlagt och schamponerat och frotterat honom. Så att nu är han inte min kamrat längre, hävdar han. Eller rättare sagt är det JAG som inte är någon vidare kamrat. Genosse. Tavarisjtj (eller hur katten det transkriberas).
 
Snälla Svenska Spel, kan jag inte få några pengar ändå? För att jag vet en grej som jag jättegärna vill ha!
 
 
En rosa eller en ljusgrön, förstås!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela