Pelleskop-livet

Inkongruens

Publicerad 2012-11-08 09:39:49 i Allmänt

Vad jag skulle vilja göra idag:
 
+Ta en slö promenad med bara ett par hundar och en stor, nyladdad systemkamera samt nån liten analog.
+Sy en kjol och en liten blus (fast inte FÖR liten, förstås!)
+Baka croissanter utan utan utan absolut utan choklad
+Åka till skogen och spåra med ett par hundar
+Åka till klubben och träna med ett par hundar
+Läsa boken om Shaping (som Fanny Gott och vad han nu heter har skrivit) samt praktisera vad jag läst
+Begrunda varandet
+Äta nåt gott och oväntat till lunch
+Sticka på min lilla kofta i tunt garn som man kan sticka 12 varv utan att liksom komma nån vart alls.
 
Vad jag skall göra idag:
 
+Skriva på min j*dra hemska essay
+Skriva på min j*dra hemska hemtenta i svensk grammatik
+Skriva en liten tysk drapa om en bok (j*dra hemsk)
+Ta två 1,5-timmespromenader med alla fem odjuren i motions- och rastningssyfte
+Träna litet hemma i trädgården och hemma i köket
+Bädda rent i sängen samt städa och dammsuga sovrummet
+Tvätta håret
+Bada Betty
+Måla naglarna
+Äta nudlar (för det är varmt och finns i skafferiet)
+Åka till apoteket och fylla på medicinförrådet
 
Det är något som inte stämmer, är det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela