Pelleskop-livet

Tralalalaa!

Publicerad 2012-03-08 15:12:36 i Allmänt

Idag var vi och inomhustränade igen, med speglar. Och tralala vad jag är glad för Tigers fria följ börjar se så trevligt ut! Och jag börjar närapå lära mig att titta rakt fram.
Och Betty fick följa med och kampdutta och det gick finfint.
Och sist men inte minst - vi fick träffa ARNE, 9 veckor gammal staff. Arne, visst är det mitt-i-prick, liksom?! Hela valpen var alldeles mitt i prick, både Tigern och Betty tyckte han var en lattjo liten grej. Och jag, jag smälte förstås! Fast det hade jag gjort redan på förhand!
Och så har jag sett bilder på Ying och mig idag och de var inte alls så hemska som jag skulle ha trott - jag ser inte värre ut än vanligt och Ying gör sig själv full rättvisa: om han inte var min hund skulle jag omgående stjäla honom!
Och morgonpromenaden var kall och blåsig och hal men rätt trevlig ändå, och till lunch åt jag kokt potatis och ugnsstekt isterband, och utanför sitter fåglarna och tjatar om att det ÄR vår, visst är det vår, hörru märker du att det är vår, visst är det vår nurå, visst äre?!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela